MARKETING
 
 
 
 
Consultant marketingového výzkumu
GfK Czech, s.r.o.

Rosteme!

  • Pojďte pracovat do jedné z významných globálních marketingových společností, zabývající se širokým spektrem marketingových výkumů. Výsledné analýzy slouží našim lokálním i mezinárodním klientům k lepší představě o potřebách a přáních jejich zákazníků, aby dosáhli svých strategických obchodních cílů.

Co Vás čeká?

  • Stanete se důvěryhodným partnerem našich klientů a budete se podílet na jejich úspěchu především odbornou znalostí trhu, poskytováním a analýzou cenných dat a navrhováním nejvhodnějších řešení pro práci s jejich produkty. Na této pozici budete zodpovědná/ý za komplexní zastřešení klientských projektů – design výzkumu (metodiku), cenovou kalkulaci, stanovení cílů, přípravu nabídek, monitoring průběhu projektu, závěrečnou prezentaci.

Co je důležité pro úspěch na dané pozici?


• zkušenost a přehled v oblasti marketingového výzkumu, a to především v sektoru rychloobrátkového zboží (FMCG), bankovního sektoru a telekomunikací
• praktická znalost a zkušenost v metodách marketingového výzkumu
• zájem a chuť pečovat a rozvíjet vztahy se stávajícími klienty i navazovat vztahy s novými 
• vnímat potřeby klienta a přinášet efektivní řešení a doporučení
• analytické myšlení a vyvozování logických souvislostí ze získaných tržních dat
• výborné prezentační a komunikační dovednosti 
• prezentace a vedení jednání i s anglicky mluvícími klienty
• zkušenost s vedením projektů 
• velice dobrá praktická znalost MS Office (Excel, PowerPoint)

Co Vám nabídneme?


• práci v profesionálním a přátelském týmu, který Vás bude podporovat nejen v době Vašeho nástupu do GfK
• smysluplnou práci, jejíž výsledky jsou našimi klienty dlouhodobě ceněny
• pružnou pracovní dobou
• flexibilní systém zaměstnaneckých benefitů
• 25 dnů dovolené

Na hřebenech II, Praha – Podolí