Ralph Lauren Apparel Prague s.r.o.
 
 
 
 
Polo Ralph Lauren - Customer Experience Manager
Přáli jste si vždy pracovat pro mezinárodně známou a uznávanou, luxusní, módní značku? Pak pro Vás máme jedinečnou pracovní příležitost!

Ralph Lauren je lídrem v oblasti designu, marketingu a prodeje prémiových "lifestyle" produktů. To, co před více než 50 lety začalo pouhou kravatou, je dnes mezinárodní lifestyle značkou, která jednou pro vždy změnila americký styl a trendy. Ralph Lauren ale není jen lifestylovým brandem - je to příběh, životní styl a cesta ke splnění svých snů. 

 

Pro jedinečný POLO RALPH LAUREN obchod v Praze nyní hledáme profesionální a zkušené kandidáty na pozici  

Customer Experience Manager.

Hlavním úkolem této pozice je komplexní podpora obchodu, podpora prodejního týmu a zajištění excelentního zákaznického servisu, který bude odpovídat potřebám našich zákazníků, ale i nastaveným KPI´s managementem společnosti. 

Co od Vás dále budeme očekávat?

  • Odpovídající reprezentování značky Ralph Lauren
  • Koordinaci, rozvoj a motivaci prodejního týmu
    (cca. 40 zaměstnanců)
  • Samostatné vedení obchodu/denní směny
  • Zajištění nejvyššího Brand Presentation standardu
  • Maximalizaci stanovených cílů & zisku s důrazem především na excelentní zákaznický servis
  • Zajištění efektivnosti veškerých provozních aktivit

Jak by měl vypadat ideální kandidát?

  • Zkušenost min. 2 roky na manažerské pozici v rámci
    fashion retailu 
  • Perfektní znalost AJ a ČJ podmínkou, další jazyky velkou výhodou
  • Zaměření na detail, nadšení pro módu a hlavně značku
    Ralph Lauren
  • Zkušenosti s VM výhodou, ne však podmínkou
  • Flexibilní osobnost se širokým pracovním záběrem, schopností určovat priority a podávat maximální výkon i v časové tísni
  • Týmový hráč, kterého baví zákaznický servis a dokáže být pozitivním příkladem pro ostatní členy týmu 

Co Vám na oplátku můžeme nabídnout my?

  • smlouvu na HPP na dobu neurčitou
  • velice zajímavé finanční ohodnocení založené především na fixním platu
  • bonusovou složku mzdy
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na dopravu, zaměstnaneckou slevu a další firemní benefity
  • školení a podpora dalších obchodů v zahraničí 
  • podíl na nastavení interních procesů a dalším rozvoji obchodu
    a celého týmu 
  • jedinečnou příležitost stát se součástí téměř nového týmu
    a potenciál na další kariérní růst