PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s.
 
 
 
 
Specialista zahraničních objednávek
PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s. Jsme jedničkou na českém trhu v oblasti logistiky a distribuce ve zdravotnictví. V loňském roce jsme na základě hodnocení našich zaměstnanců získali prestižní ocenění Aon Best Employers 2016.

Co od Vás očekáváme?

  • min. SŠ nejlépe ekonomického nebo logistického zaměření
  • schopnost komunikovat v angličtině, jak emailem, tak telefonicky
  • znalost dopravní a celní problematiky, včetně dokladů a Incoterms
  • schopnost určit si správně priority a díky tomu pracovat i na více úkolech najednou
  • týmového ducha, Vaše práce ovlivňuje práci dalších lidí
  • běžně uživatelskou znalost práce s MS Office

Výhodou:

  • zkušenosti v procesech logistiky
  • znalost problematiky skladového hospodářství
  • znalost systému Abra G4

Vaším úkolem bude:

  • plánování skladových zásob a zahraničních objednávek
  • zajištění dopravy, kontrola a optimalizace dopravních nákladů
  • kontrola průběhu dodávek a dodacích termínů
  • komunikace s dodavateli, řešení reklamací a nedodávek zboží
  • komunikace s celním úřadem
  • spolupráce se skladem a dalšími odděleními

Co Vám můžeme nabídnout:

  •     zázemí stabilní české společnosti s 25letou historií
  •     příjemné pracovní prostředí s kancelářemi v obchodním centru Novodvorská Plaza
  •     týden dovolené navíc, dva dny zdravotního volna
  •     dobrý pocit, že Vaše práce má smysl
  •     výbornou kávu
  •     při vzájemné spokojenosti i další odměny
  •     a další firemní benefity jako je mobilní telefon, stravenky a příspěvek na penzijní pojištění


Pracovní úvazek: Plný pracovní úvazek
Lokalita a nástup: Praha/ihned

V případě zájmu zašlete prosím svůj strukturovaný životopis v českém jazyce spolu s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte. Vybraným zájemcům oznámíme termín 1. kola výběrového řízení - prosíme uveďte telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.

Všem ostatním uchazečům děkujeme za zájem pracovat pro naši společnost.