PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Specialista zákaznických podnětů
DPD

A CO TI NABÍZÍME MY?

  • z velké části samostatnou, zodpovědnou práci, která Ti bude přinášet RADOST :-)
  • možnost seberealizace a tak i příležitost plnit si své vlastní sny
  • příjemné pracovní prostředí se spoustou přátelských kolegů
  • různé benefity na míru, kterými Ti budeme dělat radost
  • méně formálnosti a více autenticity, neradi si na něco hrajeme
  • vynikající espresso kolikrát denně si budeš jen přát
  • skvělá lokalita pracoviště Táborská 31 Praha - Nusle
  • nástup ihned

PROČ HLEDÁME NOVOU POSILU?

  • Jsme úspěšní, rosteme a chceme v tom i nadále pokračovat. Svou práci děláme kvalitně, s radostí a pro naše zákazníky. Právě proto hledáme nového kolegu, který se nám postará o to, aby byl každý náš zákazník spokojený. Staň se i ty členem našeho týmu, protože když pomůžeš růst ty nám, pomůžeme růst i my TOBĚ :-)!

JAKÝ JE NÁŠ SPECIALISTA ZÁKAZNICKÝCH PODNĚTŮ?

  • má RADOST z práce (protože my ji máme také)
  • je odolný vůči stresu (jen tak se Ti kolena nerozklepou)
  • zákazníka má na 1.místě (nás zákazník, náš pán)
  • má vynikající vyjadřovací a komunikační schopnosti (nebojíš se mluvit ani psát)
  • používá jasná slova a stará se o to, aby věděl, že nám na tom záleží (není to jen o balíku, je to o lidech)
  • myslí dopředu (předvídá a pružně reaguje)
  • má zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra (výhodou)
  • v práci si umí najít systém a organizaci (aby Ti to šlo hezky od ruky)
  • je samostatný (nepotřebuješ vodit za ručičku)
  • je spolehlivý (co slíbíš, vždy splníš)
  • když něco neví, nebojí se zeptat (lepší pracovat a vědět, než předstírat a nevědět)
  • dokáže podpořit svůj tým a ostatní kolegy (protože v DPD táhneme za jeden provaz)
  • zná balíček MS Office (bez toho to prostě nejde)

JAKÁ BY BYLA TVÁ ROLE V DPD?

  • péče o naše zákazníky a hledání cest, jak jim pomoci
  • efektivně vyřizovat především písemné a občasné telefonické stížnosti našich zákazníků
  • analyzovat příčiny stížností
  • navrhovat opatření vedoucích ke snížení počtu stížností
  • participovat s vedením na tvorbě nových či změně stávajících procesů a uvádění je v život
  • starat se o to, abychom každému zákazníkovi doručili RADOST :-)

Benefity: 

  • Children-friendly office
  • Bonusy/prémie
  • Příspěvek na dovolenou/rekreaci
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená navíc
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Kafetérie
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Příspěvek na vzdělání
  • Zdravotní volno/sickday
  • Firemní akce