Equa bank
 
 
 
 
Equa bank - operátor vymáhání pohledávek
Do call centra Equa bank hledáme nové posily, které se nebojí telefonovat!

Co bude náplní Vaší práce:

Telefonický kontakt s klienty za účelem dohody na úhradě dluhu (aktivní i pasivní telefonáty)
E-mailová a korespondenční komunikace s klienty
Administrativní vedení agendy pohledávek
Navrhování řešení problematické situace klientů, vyřešení situace klientů k oboustranné spokojenosti a snaha o co nejvčasnější uhrazení pohledávek
Práce s interní databází
Ověřování a aktualizování informací o klientech
Dohledávání (zjišťování) chybějících informací o klientovi
Spolupráce s ostatními odděleními v rámci banky

Co požadujeme:

Min. SŠ vzdělání
Pozice je vhodná pro šikovné absolventy s chutí se učit novým věcem
Zkušenosti z oblasti správy pohledávek nebo telefonického vymáhání velkou výhodou
Výborné komunikační schopnosti
Schopnost vyjednávat a přesvědčovat
Odolnost vůči stresu
Časovou flexibilitu (směnný provoz a práce o víkendech)
Uživatelskou znalost práce na PC
Ochotu učit se novým věcem

Co Vám nabízíme:

Velký prostor pro seberealizaci v prostředí moderní banky, která se nebojí jít kupředu
Možnost osobního a profesního růstu
Bankovní a zaměstnanecké výhody (25 dní dovolené, 3 dny sick-days, stravenky, zvýhodněné bankovní produkty, atd.)
Místo výkonu práce Praha
Nástup možný ihned nebo dohodou