Dunross s.r.o.
 
 
 
 
Office manager/ka
pro našeho významného klienta, společnost, která se zabývá importem průmyslového zboží, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Office managera/ky – Asistenta/ky

Náplň práce:

- zajištění chodu kanceláře, administrativní podpora

- správa objednávek, dohled nad fakturací, spolupráce s externí účetní společností

- správa interního systému, správa mezd

- další ad hoc úkoly

- lokalita pracoviště ve východní části Prahy

 

Požadavky:

- min. SŠ zakončená maturitou

- předchozí zkušenost na obdobné pozici (znalost fakturace apod.)

- aktivní znalost anglického jazyka B1/B2 (obchodní korespondence, občasná telefonní komunikace)

- uživatelská znalost práce na PC

- znalost účetního systému výhodou (Pohoda)

- samostatnost, organizační schopnosti

 

Nabízíme:

- zázemí rodinné společnost se vstřícným vedením

- možnost stabilního dlouhodobého zaměstnání

- dobré finanční ohodnocení

- samostatnost pozice

- flexibilita

- příspěvek na stravování

 

Souhlasím, aby společnost Dunross Recruitment, sídlem Sudoměřská 32, Praha 3, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.