MARKETING
 
 
 
 
Specialista nákupu on-line médií
České dráhy, a.s.

Společnost České dráhy, generální ředitelství Praha, hledá pro Odbor cenotvorby a produktové komunikace, oddělení marketingu specialistu nákupu on-line médií

Úloha pozici a hlavní klíčové aktivity

  • Strategické plánování a nákup se zaměřením na on-line marketing
  • Strategické mediální plánování v oblasti on-line médií a sociálních sítí, výkonnostní kampaně, PPC kampaně, SEO
  • Řízení, tvorba a spravování marketingové on-line kampaně
  • Zajištění kompletního a operativního pokrytí veškerých on-line mediálních potřeb společnosti
  • Nákup mediálního prostoru formou výběrových řízení v souladu se Zákonem o veřejných zakázkách a s interními nákupními směrnicemi
  • Tvorba interního on-line mediálního know-how pro efektivnější realizaci komunikačních cílů společnosti
  • Analýzy dostupných výzkumů a zadávání vlastních v oblasti on-line médií
  • Vyhodnocování mediálních kampaní a komunikací
  • Vyhledávání příležitostí pro účinnou komunikaci, vyjednávání s partnery

Vzdělání

  • Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou

Odborná praxe

  • Minimálně 5 let v oblasti plánování a nákupu médií nebo v reklamě

Specifické znalosti

  • Komplexní znalost mediálního trhu se zaměřením na on-line marketing
  • Zkušenosti s mediálním plánováním a nákupem médií Znalost trendů v oblasti on-line marketingu
  • Schopnost analytického myšlení a strategického plánování
  • Znalost práce na PC, dobrá znalost programů MS Office, znalost práce s databázovými a analytickými programy (Google Analytics a další vyhodnocovací nástroje)

Další požadavky

  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Schopnost pracovat v týmu
  • Schopnost koordinace, precizní a svědomité práce
  • Znalost NJ nebo AJ výhodou
  • Ochota dalšího vzdělávání a rozvoje

Nabízíme

  • Hlavní pracovní poměr
  • Odpovídající finanční ohodnocení (Platové podmínky dle Řádu pro odměňování zaměstnanců ČD)
  • Zázemí velké a stabilní organizace
  • Zaměstnanecké benefity (jízdní výhody, 6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní a životní pojištění, jazykové vzdělávání apod.)

Výběrové řízení

  • Zašlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis
  • Výběrové řízení bude dvoukolové, první kolo proběhne bez účasti kandidátů na základě zaslaných životopisů, druhé kolo proběhne formou ústního pohovoru s výběrovou komisí.