PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Specialista zákaznické podpory
O2

CHOPTE SE PŘÍLEŽITOSTI BÝT V TÝMU O2

  • Hledáme kolegy, kteří nám pomohou inspirovat zákazníky. Jste bezprostřední, trpěliví a rádi si povídáte s lidmi? Nebojíte se je oslovit a motivovat?
  • Vybrat pro ně to nejlepší, ukázat jim vhodnou cestu?
  • Přidejte se k nám! U nás dostanete šanci prosadit svůj názor. Není třeba žádná kvalifikace. Vše Vás naučíme. Čeká Vás dobrý výdělek za slušné prodeje a stabilní práce s týmem přátelských lidí všech věkových kategorií.

VÁŠ PRACOVNÍ DEN:

  • příjem a vyřizování požadavků uživatelů služby (řidiči vozidel jedoucí přes Českou republiku, logistické společnosti, atd.)
  • poskytování informací, řešení reklamací apod.
  • telefonická a písemná komunikace s maďarsky nebo polsky hovořícími zákazníky (rovněž komunikace v češtině, případně slovenštině)
  • vedení zápisů o požadavcích do podpůrného informačního systému
  • spolupráce s ostatními pracovníky týmu 
  • obsluha zákazníků probíhá ve 12 hodinových směnách (ranní a odpolední, tzn. 6 - 18 a 10 - 22 hodin)

CO U VÁS HLEDÁME?

  • velmi dobrá znalost maďarského NEBO polského jazyka + zároveň nutná komunikace v českém nebo slovenském jazyce (rodilý mluvčí)
  • uživatelská znalost práce na PC
  • chuť učit se novým věcem, dobré komunikační schopnosti
  • ochota pracovat ve směnném provozu

CO PRO VÁS MÁME MY?

  • motivující mzdové ohodnocení – fixní mzda + čtvrtletní odměny
  • 18 000 Kč ročně na libovolné nákupy (nový mobil, tablet, pojištění, lékárna, fitness, relaxace, dovolená, aj.)
  • 75 Kč denně příspěvek na stravování přes Gastropass kartu (50 Kč hradíme my)
  • 7 200 Kč dotace na nový mobilní telefon dle vlastního výběru
  • neomezené volání, SMS a data ve služebním telefonu
  • levné tarify a služby pro rodinu a známé (5 volných SIM karet, O2 TV, Internet aj.)
  • 5 týdnů placené dovolené + 3 dny placeného volna při indispozici (sick days)
  • termín nástupu: ihned/dohodou
  • místo výkonu práce: Praha