Mgr. Petr Kmošek
 
 
 
 
Asistentka product managera / Hradec Králové
Společnost Decodoma provozuje internetový obchod s trendy, životním stylem a doplňky do domácnosti. Máme originální nápady na dárky pro každou příležitost a také kamenné obchody s napínacími potahy italské a španělské výroby.

Náplň práce:

- vytváření objednávek na zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů dle požadavků product managera

- zpracovávání podkladů pro přidávání nových produktů na eshop

- kontrola faktur a dokumentů pro proclení

- navádění dat do informačního systému

- korespondence, administrativa ideálně i v AJ

- reporting - Excel

 

Zodpovědnost za:

- naskladnění zboží v daných termínech a kvalitě

- udržování stavu zásob dle požadavků product managera

- správnost a úplnost informací v interním systému

 

Požadujeme:

- VŠ / SŠ zakončené maturitní zkouškou

- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office)

- aktivní přístup, ochota učit se a používat mozek J

- samostatnost při řešení zadaných úkolů

- Aj výhodou

- pečlivost, důslednost, zodpovědnost

- organizační schopnosti, loajalitu

- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

 

Nabízíme:

- rozmanitou a zodpovědnou práci s využitím AJ

- motivující finanční ohodnocení

- ostatní výhody dle standardu společnosti

 

Jsme decoDoma internetový obchod s trendy, životním stylem a doplňky do domácnosti. Nemalujeme si, že jsme nejlepší, ale naše práce nás baví. Máte zájem pracovat v moderním pracovním prostředí dynamického oboru e-commerce? Těšíme se na Vaše zaslané životopisy.