Komerční banka, a.s.
 
 
 
 
Pracovník/ce klientského servisu, Praha
Komerční banka, a.s., člen Skupiny Société Générale, hledá pro lokalitu Praha nového kolegu/kolegyni na pozici

Co Vás čeká na této pozici? 

  • Zajištění prvního kontaktu s příchozími klienty/potenciálními klienty
  • Navigace klientů v rámci pobočky a navození pozitivního dojmu během jejich návštěvy
  • Zajištění základní obsluhy klientů
  • Provádění servisních činností v systému a podávání základních informací o produktech dle požadavku klienta
  • Generování obchodní příležitosti na základě rozhovoru s klientem/potenciálním klientem
  • Asistence klientům při využívání nových technologií na pobočce

Co od Vás očekáváme? 

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • MS Office
  • Zájem o práci s moderními IT technologiemi (smart-phone, tablet...)
  • Znalost AJ výhodou
  • Obchodní a pro-klientské zaměření
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • Organizační schopnosti
  • Základní znalost bankovních produktů a produktů KB výhodou

Co Vám Komerční banka nabízí? 

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2016, Bankéř roku 2016 a TOP zaměstnavatel 2017
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty (včetně hypoték), příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie