Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Asistentka jednatele a koordinátorka
Zlepšovatelé s.r.o.

Náplň práce:

  • kancelářská práce - příprava smluv, zadávání dat do IS společnosti, práce s tabulkami, mailing, příprava podkladů k jednáním, pošta
  • zajišťování školení - vyhledávání lektorů a školicících prostor, domlouvání podmínek, objednávky - telefon a email
  • koordinace projektů - komunikace s klienty (školy, firmy), zpracovateli projektových žádostí - dotačními experty a jejich vzájemná koordinace vč. práce se systémem ISKP14+

Požadujeme:

  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a možnost pracovat v kanceláři v Praze Vysočanech
  • spolupráci min. 2 dny týdně (od cca 8:30)
  • znalosti práce s MS office (word, excel, powerpoint, outlook) na pokročilejší úrovni
  • příjemné vystupování a telefonické jendání s klienty
  • alespoň základní orientaci v dotacích či analytické schopnosti při zpracování textu výzev
  • dobrou češtinu (vzhledem k přípravě smluv)
  • řp. B
  • nástup začátkem září

Nabízíme:

  • nadstandardní ohodnocení
  • férovou a dlouhodobou spolupráci
  • rozmanitou práci a možnost naučit se novým věcem
  • možnost pracovat při práci/škole/ či na MD
  • Praha – Vysočany
  • Plat: 100 – 120 Kč/hodina