PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Operátor/ka call centra
MADETA

Co vás čeká:


-    přijímání hovorů a podpora zákazníků call centra
-    přijímání objednávek a jejich zadávání do systému
-    aktivní oslovování současných i potenciálních zákazníků
-    péče o stávající zákazníky
-    práce s interní databází a evidence dat
-    administrativní činnost související s chodem call centra

Co u kandidátů/kandidátek hledáme a oceňujeme:


-    SOU/SŠ vzdělání
-    uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel...)
-    uvítáme praxi na obdobné pozici
-    proaktivní přístup
-    samostatnost, zodpovědnost, loajalitu

Co vám můžeme nabídnout:


-    zázemí stabilní české společnosti s více než 110letou tradicí
-    samostatnou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr s 30hodinovým týdenním úvazkem (6 hodin/den)
-    motivační mzdové ohodnocení
-    měsíční a roční odměny
-    5 týdnů dovolené
-    další zaměstnanecké benefity (závodní stravování, možnost nákupu výrobků MADETA za výhodné ceny, zvýhodněné mobilní tarify apod.)

 

Nástup od 1.10.2017 nebo dle dohody