PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Zákaznická a technická podpora
Prusa Research

ZÁKAZNICKÁ A TECHNICKÁ PODPORA

  • Spokojený zákazník je pro nás to nejdůležitější a snažíme se tak být velice přátelští a maximálně nápomocní.
  • Zatím nemáme ani jednoho „obchodníka“, ale podle toho, jak odpovídáš, se lidé často rozhodují, zda nám věří natolik, že si tiskárnu pořídí právě u nás.
  • Každý email chceme mít zodpovězený či zařazený s poznámkami pro kolegy nejpozději do hodiny, držíme i 24/7 livechat pro okamžitou odpověď lidem z celého světa.
  • To je 720 hodin měsíčně, nebo skoro 5 klasických pracovních úvazků.
  • Zákazníci se ptají i na techničtější věci, nutná je angličtina a ideálně i další světový jazyk – španělština, italština, francouzština, němčina…
  • Výhodou je technické zaměření.