Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Administrativní výpomoc (brigáda)
Provident Financial s.r.o.

Co bude náplní Tvojí práce?

  • Podporovat obchodní oddělení (manažery i obchodní zástupce) v boji s administrativou – připravovat veškeré dokumenty, materiály a předměty
  • Pomoc se správou agendy obchodních zástupců – zpracování a evidence provizí, provádění vyúčtování v interním systému
  • Provádět činnosti spojené s administrací smluv, jako jsou např. kontrola, psaní, třídění a tisk dokumentů
  • Archivace dokumentů.

Co od Tebe očekáváme?

  • Máš chuť získat zkušenosti v administrativě a baví Tě kancelářská práce.
  • Pochlubíš se min. maturitním vysvědčením bez specifikace oboru, nicméně ekonomický směr může být Tvou výhodou
  • S kolegy i zákazníky budeš hovořit česky a stejně tak budeš češtinu používat při práci v interních systémech
  • Ve Wordu bys měl/a umět z hromady dat připravit přehlednou tabulku a používat hromadnou korespondenci; v Excelu bys měl/a umět pracovat s tabulkami – zejména vkládat a aktualizovat data, používat jednoduché vzorce a propojovat buňky;
  • Mezi Tvé přednosti patří pečlivost, spolehlivost a rychlost; snadno se nevzdáváš, baví Tě hledat řešení a učit se nové věci
  • V práci je pro Tebe číslo jedna zákazník, jeho potřeby a pozitivní přístup; jsi nadšenec a do práce chceš chodit s úsměvem; dokážeš s námi táhnout za jeden provaz a nebojíš se zodpovědnosti

Co Ti nabízíme?

  • Zajímavou a různorodou práci, ve které se budeš moct spoustu věcí naučit.
  • Dlouhodobou spolupráci vhodnou např. pro studenty a/nebo maminky na mateřské/rodičovské dovolené.
  • Občerstvení na pracovišti v podobě čaje a kávy v neomezeném množství každý den.
  • Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
  • Práci pro společnost s tradicí a jasnou strategií a možnost mít dobrý pocit z toho, že i Tvá práce dává smysl a ke společné strategii přispívá.
  • Práci vždy v úterý celý den; další dny dle domluvy.

Kde budeš pracovat:

  • Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Mostě: Jaroslava Průchy 1682/1, 434 01 Most

Kdo bude Tvůj nadřízený?

  • Vedoucí pobočky (Office Manager)

Pracovní doba a délka spolupráce

  • Pracovní dobu umíme přizpůsobit Tvým časovým možnostem, ale minimálně Tě budeme potřebovat každé úterý a středu.
  • Nabízíme možnost dlouhodobé spolupráce, nikoli pouze letní krátkodobou brigádu.