Future Recruitment
 
 
 
 
Back office manažer
ro našeho významného klienta, zahraniční obchodní společnost a její importní oddělení hledáme vhodného kandidáta / kandidátku na pozici Back Office Manager.

Náplň práce:

Zodpovědnost za vedení obchodní administrativy
Sledování a kontrola všech administrativních procesů včetně rychlosti zpracování, správnosti zadávání dat)
Kalkulace a kontrola nákladů
Řízení týmu administrativních pracovníků včetně delegování úkolů, kontroly, rozvoje a motivace podřízených
Vytváření reportů na pravidelné bázi
Komunikace napříč odděleními ve společnosti
Účast na projektech týkající se importního oddělení

Požadujeme:

Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
Víceleté zkušenosti v oboru administrativy, logistiky, zákaznického servisu
Zkušenosti s vedením týmu (minimálně 5 podřízených)
Velmi dobrá znalost práce na PC (ochota učit se novému IS)
Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
Proaktivní přístup k práci
Analytické dovednosti, orientace na detail, schopnost podívat se na proces v širším kontextu, navrhnout nové řešení
Znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni

Nabízíme:

Perspektivní práci ve stabilní dynamicky rostoucí společnosti
Motivující finanční ohodnocení spolu s dalšími firemními benefity
Pracoviště Praha

V případě zájmu pošlete, prosím, svůj životopis. Budeme Vás kontaktovat.