NET and GAMES a.s.
 
 
 
 
Konzultant technické podpory
„Ahoj, jsem Martin a pracuji v Kajotu jako specialista technické podpory. Práce je to pestrá a zajímavá a každý den je jiný. Když jsem tady začínal, byl jsem úplný nováček v oboru a s technickou podporou jsem neměl žádné zkušenosti.

Měl jsem obavy, jestli to zvládnu. Ale kolegové byli skvělí a hodně mi pomáhali, a tak už teď všechno zvládám hravě - komunikace se zákazníkem mi nedělá problém a hlavně na sobě vidím, jak jsem se technicky zdokonalil. Ocenil to i můj šéf a nabídl mi vyšší pozici. A protože se chci posunout dál, hledám za sebe náhradu.“

Jaký/á bys měl/a být?

  • Rád/a mluvíš a pomáháš. Telefon je tvůj kamarád. Budeš totiž většinu pracovní doby na telefonu s našimi zákazníky.
  • Budeš první, na koho se technik, provozní nebo manažer obrátí, když si zkrátka s našimi terminály neví rady.
  • Zvládneš pomoci i v angličtině, někteří zákazníci jsou ze zahraničí.
  • Umíš si zorganizovat práci a jsi spokojený, když se ti podaří problém vyřešit. Pokud si nebudeš vědět rady, jsou tady zkušenější kolegové, kteří ti „kryjí záda.“
  • Hodit by se ti mohl technický či IT background. Naše stroje jsou vlastně počítače.
     

Co TĚ u nás čeká?

  • Základem ti bude každodenní práce s telefonem, e-mailem a tiketovacím systémem, tj. správa a zpracování zákaznických požadavků.
  • Denně zpracuješ i nějakou tu statistiku či report, v Excelu a Wordu se orientuješ.
  • Pojedeš v interních informačních systémech (monitorování, vyhledávání, analýza, zpracování dat)
  • A také klasika jako spolupracovat s ostatními členy týmu, účastnit se pravidelných porad.

Co vím, že by se nám hodilo?

  • Setkal/a jsi se s Unix/Linux
  • Orientuješ se v PC hardware, víš, z čeho se skládá, kam jaký kabel zapojit.

Proč jsem v Kajotu spokojený?

  • Jsme neformální společnost (dress code free), nikomu nevadí, když do práce dorazím v kraťasech.
  • Sdílím kancelář s dalšími kolegy na zákaznickém helpdesku, můžu se kdykoliv na cokoliv zeptat, funguje nám dobře týmová spolupráce.
  • Když mám chuť, můžu si dát během dne dobré kafe a čerstvé ovoce, využít můžu relax room.
  • Když mi není dobře, vezmu si sick day. Každý měsíc dostáváme stravenky.
  • Protože jsem tady spokojený a nějakou dobu už tu pracuji, čekají na mě věrnostní odměny a dodatková dovolená.
  • Můžu se zapojit do pravidelných challenge nebo zajít s kolegy na pivo.
  • Work-life balance je pro nás samozřejmostí. Máme sice směny, ale vyhovuje mi to.
  • V neposlední řadě – jak to bylo u mě - pozice „Supporťáka“ je odrazovým můstkem k dalším pozicím ve společnosti.

S kým a kde budeš pracovat?

Více o tom, kdo jsme, co-jak-kde děláme, prozradí naše video https://youtu.be/zDIv6ohxyG4. A jestli chceš vědět, jak se u nás pracuje, přečti si rozhovory s našimi zaměstnanci a tvými budoucími kolegy na https://kariera.kajot.cz/#nasi-lide.

Zasláním životopisu a dalších osobních materiálů s tvými osobními údaji dáváš souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tvoje materiály budou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s uvedeným zákonem. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.