PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
IT Administrátor/ka – HelpDesk - Ostrava
MONETA Money Bank

Náplň práce

  • Zajišťovat podporu uživatelů HW a základních SW prostředků
  • Přijímat požadavky uživatelů (telefonicky, e-mailem, prostřednictvím interních nástrojů) a evidovat je
  • Evidovat a řešit incidenty a problémy spojené s uživatelským HW a SW
  • Analyzovat možné příčiny problémů a navrhovat řešení jejich odstranění
  • Komunikovat s řešitelskými týmy, eskalovat řešení
  • Podílet se na testování nových produktů a služeb

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Praktická znalost práce s IT technologiemi
  • Velmi dobré komunikační, vyjednávací dovednosti
  • Dobré analytické a strukturované myšlení
  • Orientace na zákazníka – schopnost porozumět potřebě zákazníka a v rámci dostupných nástrojů ji naplnit
  • Předložení výpisu z rejstříku trestů při nástupu

Nabízíme

  • Týden dovolené nad rámec zákona
  • Cafeteria systém - flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a 1-5 dní Free Days
  • Dny volna navíc – sick days, parents day atd.
  • Zaměstnanecké produkty za výhodnějších podmínek
  • Prostor a podpora při vzdělávání
  • Příležitost pro osobní i profesní růst
  • Přátelské a otevřené prostředí
  • Uplatnění ve společnosti s mnoha oceněními nejen v bankovní sféře