CleverMaps, a.s.
 
 
 
 
Assistent CEO / Office manager
Ráda organizuješ čas nejen sobě, dá se na Tebe spolehnout a zvládáš si určovat priority? Do naší pražské kanceláře hledáme usměvavou duši, která se nebojí více úkolů naráz a pomůže našemu CEO a tedy celé firmě k dalším úspěchům.

Jsme malá a svobodná firma, která hledá usměvavou duši do naší pražské kanceláře. Tvým úkolem by bylo stát se pravou rukou našemu CEO Ondřejovi. Pomáhala bys mu s organizací schůzek, přípravou prezentací a smluv, hlídala termíny a také bys pomáhala s hladkým chodem kanceláře a administrativou. Když by sis nevěděla rady, k dispozici Ti bou dvě kolegyně z brněnské kanceláře.

 

TATO PRÁCE JE PRO TEBE POKUD:

  • se na Tebe můžeme spolehnout
  • dokážeš pracovat samostatně - co nevíš, to si zjistíš a víš, že vždycky existuje způsob, jak věci vyřešit
  • máš ráda systematičnost, pořádek a když se do něčeho pustíš, dotáhneš to do konce
  • máš kuráž řídit a organizovat Ondrovi čas
  • zvládneš občas přeložit něco do angličtiny
  • nebude ti vadit, když se občas podíváš za kolegy do Brna (cca 1x za měsíc, ale můžeš i častěji)
  • máš čas minimálně 20 hodin týdně, časem můžeme úvazek zvýšit
  • a hlavně máš chuť poznat novou firmu, nové lidi a učit se :)

 

CO U NÁS NAJDEŠ?

  • adekvátní ohodnocení
  • vše potřebné k práci (notebook, mobil...)
  • možnost využívat homeoffice a pracovní dobu si budeš určovat flexibilně
  • pokud máš pejska, určitě ho vezmi s sebou, v kanceláři na něj čekají parťáci
  • otevřené pracovní prostředí, důvěru a skvělé lidi