Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Vedoucí týmu call centra
innogy Česká republika a.s.

Co u nás budete dělat?

  • vést outboundový tým na call centru
  • proaktivní leadership: hodnocení, motivace a rozvoj týmu
  • pravidelně hodnotit hovory, provádět online náslechy, podávat zpětnou vazbu a koučovat
  • budete zodpovědní za plnění ročních/měsíčních plánů, KPI ukazatelů a obchodních výsledků týmu
  • participovat na nastavování procesů, zlepšovat efektivitu procesů v rámci týmu
  • reportovat ukazatele a výsledky za svěřený tým

Hledáme právě Vás, pokud?

  • máte zkušenost s vedením týmu, který se zabýval prodejem a zákaznickým servisem
  • máte výborné prodejní dovednosti a umíte je předávat
  • umíte podat konstruktivní zpětnou vazbu a motivovat
  • je vám vlastní orientace na cíl a výsledek a víte, jak jej dosáhnout

Jiné:

  • pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

Co Vám nabízíme?

  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji
  • 25 dní dovolené a 3 dny osobního volna
  • stravenky 80 Kč/den
  • kantýnu v místě pracoviště
  • nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč/rok – sport, kultura, jazykové kurzy, cestování, životní i penzijní připojištění aj.
  • pravidelné sportovní a společenské akce | letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, bowling, teambuilding, family day
  • zvýhodněný zaměstnanecký produkt
  • služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook
  • možnost home office