PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
VÝKONNÁ ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKA S NĚMČINOU
Rödl & Partner

Váš profil

  • SŠ vzdělání s maturitou a ochota
  • učit se novým věcem,
  • vhodné i pro studenty a absolventy VOŠ, VŠ U administrativní asistentky/sekretářky
  • očekáváme komunikativní znalost německého jazyka
  • Předchozí pracovní zkušenost na odpovídající pozici v poradenské kanceláři vítána Velmi dobrá znalost MS Office
  • Vstřícné a profesionální vystupování
  • Pečlivost při zpracování svěřených úkolů, spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, time management

Pracovní náplň

  • Budete administrativní podporou týmu pracujícího na zajímavých a náročných projektech pro přední české i mezinárodní společnosti
  • Mezi Vaše hlavní kompetence bude patřit příprava obchodní korespondence, reportů,
  • podkladů pro jednání a prezentací,
  • zpracování podkladů k fakturaci,
  •  Neodmyslitelnou součást tvoří organizace a koordinace pracovních jednání, zajištění služebních cest a následné vyúčtování,
  • komunikace s klienty, komunikace a organizace v rámci týmu i napříč odděleními dále práce s klientskou databází,
  • další administrativní a sekretářské činnosti dle požadavků nadřízeného Vaše perspektiva
  • Vhodné pro absolventy SŠ/VOŠ,VŠ či studentů posledních ročníků s možností dalšího karierního postupu
  • Práce na plný úvazek
  • Zázemí renomované mezinárodní firmy s velmi dobrým postavením na trhu Zajímavá a motivující práce v mladém dynamickém kolektivu s příjemnou pracovní atmosférou Administrativní podpora daňového či právního týmu s možností systematického vzdělávání jak v oblasti odborné, tak i jazykové Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy a přátelský kolektiv
  • Ohodnocení adekvátní Vašemu pracovnímu nasazení podpořeno benefity Teambuildingové akce
  • Praha 1