Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Koordinátor překladatelských projektů
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.

Co u nás budete dělat?
• řídit překladatelské zakázky včetně jejich přípravy pro zpracování CAT nástroji
• připravovat cenové nabídky pro zákazníky
• koordinovat práci odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů atd.)
• denně komunikovat s českými i zahraničními zákazníky a dodavateli - emailem, telefonicky, osobně
• další běžnou administrativní činnost související s výše uvedeným

Jaké jsou možnosti Vašeho kariérního růstu?
• postoupit na pozici vedoucího projektového týmu a/nebo account manažera
• podílet se na expanzi firmy v ČR a v zahraničí

Co Vám nabízíme:
• příležitost podílet se na dalším rozvoji našeho oddělení zpracování překladatelských projektů
• přátelský kolektiv
• moderní a pěkné, nekuřácké pracoviště v centru ČB
• dlouhodobou perspektivu zaměstnání
• profesní rozvoj v oblasti obchodu, projektového řízení a ICT

Co očekáváme od úspěšného kandidáta?
• zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
• schopnost zvládnout vysoké pracovní nasazení
• schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
• dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
• pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci

Poznámka:
• koordinátor nemusí být lingvista - sám nepřekládá ani neprovádí korektury!
• práce není vhodná pro studenty

Termín nástupu: dle vzájemné dohody