Timone Management s.r.o.
 
 
 
 
Administrativní pracovník, asistentka na 2-3 dny
Chceš nastartovat nebo uplatnit své zkušenosti v oblasti HR? Chceš se profilovat v zavedené menší společnosti do 20 lidí která tě zaučí a dá příležitost tvým schopnostem? Rozšiřujeme tým o administrátorky/asistentky pro HR

Chceš nastartovat nebo uplatnit své zkušenosti v oblasti HR?

Chceš se profilovat v zavedené menší společnosti do 20 lidí která tě zaučí a dá příležitost tvým schopnostem?

Rozšiřujeme tým o administrátorky/asistentky pro HR nábor pro dlouhodobou spolupráci. Můžeš očekávat mladý tým převážně studentek VŠ, možnost kariéního růstu, přátelské prostředí v klidném prostředí Prahy 4 Budějovické a zavedenou společnost se zaměřením na IT outsourcing.

Hledáme někoho spolehlivého, přizpůsobivého, nadšeného, se zájmem o lidi a kterému také nejsou cizí nové technologie a výzvy. Rádi tě do všeho zaučíme.

Náplň práce:

  • správa kadidátů na soc. síti Linkedin (zaučíme)
  • administrativní činnost
  • zadávání dat do systému
  • úpravy dokumentů ve wordu


Požadujeme:

  • práce na cca 20h týdně
  • optimálně schopnou a flexibilní studentku VŠ

Vítáme:

  • psaní všemi 10 na PC
  • rychlost, pohotovost, spolehlivost, schopnost se rychle učit
  • nástup ihned

Prosím posílejte své CV + FOTO.

V případě, že nebudete mít odezvu do 10 pracovních dnů, bohužel byl na pozici vybrán jiný kandidát, děkujeme za pochopení.