Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Týmová asistentka
AIR DEPO a.s.

Administrativní a organizační úkoly, podpora týmu (Generální ředitel, Správa nemovitostí, Leasingový manažer, Projektový manažer, Účetní)

Zodpovědnost za IT (IT vybavení, firemní webové stránky atd.)
Zaměstnanecká agenda (docházka, přehled dovolené, komunikace s extrení HR, atd.)
Administrativní agenda (korespondence, zakládání dokumentů, domlouvání schůzek, přijímání návštěv, objednávka kancelářských potřeb, archivování a skartování dokumentů)
Správa dokumentů (datové schránky, překlady, Výpisy z obchodního rejstříku atd.)
Organizace firemních událostí (Firemní obědy, Team buildingy, Narozeniny, Vánoce)
Správa příchozích faktur (evidence, distribuce ke schválení)
Evidence přijatých plateb
Pravidelné platby přijatých faktur 
Správa hotovostních plateb

- komunikace se stávajícími klienty, aktivní akvizice nových klientů

- komunikace s úřady a institucemi, správa a ověřování svěřené dokumentace

- organizace schůzek a správa diáře makléřů

- tvorba prezentací, zajišťování marketingových podkladů

- příjem, zpracování a směrování telefonních hovorů/e-mailů

- příprava a evidence dokumentů včetně korespondence a fakturace

- zajišťování základních provozních činností společnosti

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

praxi v administrativě (možno i absolvent SŠ/VŠ)

- praxi anebo alespoň velmi kladný přístup k telekomunikaci a oslovování nových klientů

- vysokou míru organizačních schopností

- seriózní vystupování, spolehlivost a zodpovědnost vůči sobě i svému okolí

- znalost práce na PC (MS Office, internet a interní komunikační systémy)

- příjemné vystupování a profesionální proklientský přístup

Praha – Nové Město