Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Pracovník/ce péče o zákazníky
NWT a.s.


Pracovní náplň: 

Telefonický kontakt se zákazníky e-shopu, hodnocení spokojenosti či nespokojenosti zákazníka, Písemný kontakt - chat, V návaznosti na telefonní a písemný kontakt budete provádět vyhodnocení a reporting


Požadavky:

 SŠ nebo VŠ vzdělání, zákaznicky orientované uvažování, samostatnost, tvořivost, vysoké pracovní nasazení, schopnost nadhledu a samostatného vedení komunikace, odolnost vůči stresovým situacím (součástí přijímacího řízení bude testovací hovor a písemná část řešení dotazu zákazníka), dobrá slovní zásoba a znalost pravopisu


Nabízíme: 

stabilní příjem, možnost nákupu zboží za výhodnější ceny a využití bonusového systému cafeteria, odměny závislé na dosažených výsledcích, trvalý pracovní poměr, možnost zvyšování kvalifikace v rámci různých školení, firemní výhody (mobilní telefon, notebook, příspěvek na stravování), prostor pro osobní rozvoj a profesní růst, nástup ihned, případně dle domluvy, možnost částečné práce z domova v rámci homeoffice – po zaškolení

Nabízíme:

  • adresa pracoviště: NWT a.s. - Zlín Tř. T. Bati 269, třída Tomáše Bati 269, Prštné, 760 01 Zlín 1
  • mzda (plat): 15 000 Kč
  • typ pracovního úvazku: HPP
  • směny: jednosměnný provoz