TKF, spol. s r.o.
 
 
 
 
Recepční
Pojďte s námi posunout eventovou reklamu na vyšší level. TKF se mění a do svého týmu hledá novou posilu pro administrativní oddělení.

Popis pracovní činnosti:

- zastřešení chodu recepce (zvedání telefonů, kontakt s klienty),
- zastřešení chodu kanceláře,
- zastřešení objednávek pro chod recepce, kancelářských a hygienických potřeb, nápojů, kurýrních služeb,
- zpracovaní příchozí/odchozí pošty, zápis do knihy pošty a rozdělení pošty do jednotlivých úseků společnosti,
- zajišťování podkladů pro jednání jednatele – ředitele společnosti,
- komunikace se správcem IT, úklidovou firmou, externí účetní společností a pojišťovnami,
- zajištění agendy spojené s fakturací pronájmů/bazarů, práce s účetním systémem Helios,
- zpracování a evidence zápisů z porad, včetně evidence úkolů,
- administrativní zpracování obchodních smluv,
- podpora obchodního úseku – telemarketing, zpracování cenových nabídek a prezentací na základě podkladů,
- účast na veletrzích a výstavách,
- organizace firemních setkání.

 

Požadujeme:

- SŠ vzdělání,
- komunikativní a organizační schopnosti,
- vysoké pracovní nasazení,
- samostatnost a iniciativa,
- schopnost týmové práce,
- časová flexibilita,
- znalost práce na PC (MS Office), práce s internetem, praxe v systému Helios výhodou,
- minimálně základní znalost anglického jazyka,
- řidičské oprávnění sk.B.

 

Nabízíme:

- zaměstnání u stabilní firmy v mladém kolektivu a v příjemném pracovním prostředí
- motivující pracovní ohodnocení
- zajímavou a odpovědnou práci
- možnost profesního růstu.