Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Pracovník zákaznického servisu / obchodní oddělení
Fabory CZ Holding s.r.o.

Náplň práce:

Na pozici pracovníka zákaznického servisu budete evidovat a zpracovávat objednávky zákazníků došlých poštou, telefonicky nebo e-mailem. Nejde o aktivní prodej produktů společnosti po telefonu.

Budete fungovat jako podpora prodejního týmu, ověřovat dostupnost produktů, řešit reklamace a sledovat vyřizování objednávek.

Požadavky:

  • Odpovědný a pozitivní přístup k práci 
  • Pro-zákaznícký přístup 
  • SŠ vzdělání s maturitou 
  • Dobrá znalost práce s PC a MS Office 
  • Dobré komunikační schopnosti 
  • Asertivita 
  • Týmový duch

Nabízíme:

  • Stabilní práci pro silnou mezinárodní společnost, zajímavou práci v mladém kolektivu, motivující finanční ohodnocení, firemní vzdělávání s možností kariérního růstu a jiné firemní výhody (stravenky, 23 dní dovolené, sick days, příspěvek na penzijní a životní pojištění, zvýhodněný tarif na mobilní volání, firemní akce, atd.).