Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Asistent Managera Customer Care
RA Software s.r.o.

Hledáte zajímavou práci v dynamicky rostoucí a zároveň stabilní společnosti? Máte rádi výzvy? Hledáte práci, kde můžete růst? Pojďte se stát součástí mezinárodního týmu v Software Deals na pozici Customer Care manager Asistent.


Co bude náplní vaší práce

  • expedice a vedení skladu: expedice objednávek pro všechny trhy, naskladňování produktů, objednávky produktů, inventura skladu
  • podpora pro účetní: kontrola zaplacených objednávek, kontrola fakturace a podkladů pro účetní
  • asistence CC Managerovi (domlouvání pohovorů, sestavování směn, ...) a zastupování CC Managera v jeho nepřítomnosti
  • drobné projekty a zařizování (PayU, GLS, příprava školících materiálů pro CC, apod.)
  • zajištění chodu kanceláře (objednávky balících materiálů, kancelářských pomůcek, apod.)

Co vám nabídneme

  • odpovídající finanční ohodnocení, stravenky
  • volnou časovou dobu
  • možnost karierního růstu
  • práci v přátelském mladém kolektivu
  • práci v moderních kancelářích v centru Brna

Co od vás očekáváme

  • samostatnost při plnění svěřených úkolů
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni (mnoho našich kolegů jsou cizinici)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • znalost práce s PC (MS Office, základní znalost účetních systémů je výhodou)