Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Administrativní pracovnice ve spedici / dopravě
Fracht Logistics s.r.o.

Popis pracovní pozice:

  • administrativní podpora dispečera, speditéra
  • administrativní podpora vedoucího pobočky
  • zpracování dokumentace a podkladů pro fakturaci
  • řešení požadavků zákazníků, kontakt s ostatními pobočkami v zahraničí
  • budování dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky a podpora v obchodní činnosti
  • zpracování administrativy cenových nabídek a výběrových řízení
  • tvorba pozitivní a profesionální reputace společnosti

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem
  • organizační schopnosti, proaktivitu, komunikativnost, orientaci na výsledek
  • nezávislost, schopnost činit vlastní rozhodnutí
  • znalost MS Office
  • předešlá praxe ve spedici / dopravě výhodou

Nabízíme:

  • možnost podílet se na rozvoji nové pobočky se silným zahraničním zázemím
  • zaškolení do dopravní problematiky
  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • atraktivní mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem a individuální výkonnostní bonusy vyplácené každý měsíc
  • nadstandardní a zcela nové pracovní prostředí
  • pozice vhodná pro kandidáty se zájmem o následný postup na pozici speditéra / dispečera