Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ ASISTENT
Xella CZ, s.r.o.

kancelář v Hrušovanech u Brna

Co bude obsahem Vaší práce?

  • Zajišťování nákupu surovin pro výrobu tvárnic, pomocných látek do výroby, náhradních dílů pro stroje a zařízení, spotřebního materiálu a OOPP. Evidence materiálu v našich výrobních skladech a zodpovědnost za stav zásob ve spolupráci s výrobou a údržbou. Podpora administrativních a účetních procesů, práce s interními informačními systémy či zabezpečování chodu sekretariátu výrobního závodu.

Pro tuto práci potřebujete:

  • SŠ vzdělání
  • AJ slovem i písmem, NJ výhodou
  • Aktivní znalost MS Office
  • Výhodou znalost práce v systému SAP
  • Komunikativnost, empatii, asertivitu, flexibilitu
  • Spolehlivost, samostatnost, předvídavost, pečlivost, organizační schopnosti
  • Vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost, smysl pro týmovou práci
  • Řidičské oprávnění sk. B- aktivní řidič

Ti, co uspějí, se u nás mohou těšit na:

  • Práci ve stabilní nadnárodní společnosti se skvělým týmem kolegů
  • Odpovídající ohodnocení
  • Závodní dotovanou stravu
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na volný čas
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu