PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Trenér pro call centrum
mBank

Ahoj,

Jmenuji se Rado a pracuji v mBank více jak 10 let. Vedu tým, který je zodpovědný za podporu provozu call centra. K nám do týmu hledám člověka, který bude nováčkům pomáhat zorientovat se v bance, seznámí je s bankovními systémy, procesy a produkty.

Hledáme mezi sebe pozitivního, aktivního a přátelského člověka, který bude umět sdílet znalosti a zkušenosti, který umí trpělivě vysvětlovat a ukazovat funkce bankovních systémů, vysvětlit fungování produktu a procesů a jak je komunikovat klientům.

Jaká práce Tě u nás čeká?

  • budeš poskytovat operátorům call centra znalostní podporu v oblasti produktů a procesů banky
  • budeš měsíčně hodnotit kvalitu hovorů, e-mailů jednotlivých operátorů
  • budeš provádět vstupní školení nově příchozích zaměstnanců na pozice operátorů ale i „updatovat“ znalosti těch stávajících
  • budeš testovat znalosti operátorů
  • budeš pomáhat zvyšovat prodejní úroveň operátorů
  • budeš vytvářet podklady, návody a manuály do „znalostní databáze“ pro operátory

Co od Tebe očekáváme?

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti v oblasti klientského servisu ve finanční sféře
  • velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost srozumitelně vysvětlit téma
  • nebát se prezentovat před skupinou
  • samostatnost, flexibilitu a kreativitu
  • AJ na komunikativní úrovni
  • znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)

Co Ti můžeme nabídnout?

  • uplatnění kreativity, různorodost prostředí, úkolů
  • příležitost spolupráce a sdílení zkušeností s experty v dané oblasti
  • možnost komunikovat v anglickém jazyce
  • příležitost k růstu a rozvoji – dáváme šikovným lidem šanci s námi vyrůst
  • kamarádský tým a přátelskou neformální firemní kulturu, nemusíš se bát za kýmkoliv přijít pro radu, navíc si v mBank tykáme

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)

Typ práce: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva