BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
 
 
 
 
Vedoucí týmu – správa pohledávek
Bohemia Energy je rychle rostoucí rodinná firma vlastněná českými majiteli. Více než milionu zákazníků v Česku a na Slovensku dodáváme elektřinu a plyn.

I přes svoji velikost fungujeme flexibilně, držíme si přátelskou atmosféru a vstřícný, individuální přístup k zaměstnancům. Pokud se ztotožňujete s těmito hodnotami, pak čtete tu správnou nabídku.

Pro interní oddělení pohledávek, které spadá pod finanční oddělení, hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude vést stabilní sedmičlenný tým zabývající se správou pohledávek.

 

Co Vás u nás čeká?

  • zodpovědnost za správné fungování týmu správy pohledávek, kdy nejdůležitější částí je péče, školení, motivace, rozvoj a hodnocení podřízených
  • řízení kvality interní komunikace směrem k třetím osobám (inkasní agentury a advokátní kanceláře), kontrola plnění termínů a stavu těchto případů
  • spolupráce na vývoji procesů a jednotlivých systémových nástrojů, spojených s vymáháním pohledávek v raném i pozdním inkasu
  • zodpovědnost za včasné zpracování a podání přihlášek do insolvenčních řízení a likvidací
  • zajišťování správy procesu splátkových kalendářů
  • správa šablon upomínek, splátkových kalendářů a ostatních šablon
  • koordinace činností a spolupráce s ostatními útvary – zejména s právním oddělením
  • reporting
  • práce s interním zákaznickým systémem
  • spolupráce na projektech v rámci společnosti

Jak si Vás představujeme?

  • máte zkušenosti s vedením menšího administrativního týmu
  • praxe v oblasti pohledávek je podmínkou
  • máte chuť věci měnit (přivítáme jakékoliv inovativní řešení, které naši společnost posune kupředu)
  • skvěle ovládáte MS Office, zejména MS Excel (bude prověřeno testem na výběrovém řízení)
  • jste pečlivý/á, zodpovědný/á a je na Vás spolehnutí
  • dokážete být týmovým hráčem a oporou pro svůj tým

A co Vám za to nabízíme?

  • fixní mzdu a za super výsledky atraktivní odměny
  • získáte pracovní smlouvu ve firmě s dlouhodobou perspektivou
  • práci v mladém týmu s pohodovými vztahy
  • dovolená trvá celkem 5 týdnů v roce
  • dostanete stravenky v hodnotě 100 Kč za den
  • flexibilní začátek pracovní doby Po – Pá mezi 7:00 – 9:00 hod.
  • dotujeme Multisport kartu – můžete ji dostat i pro rodinu nebo kamarády
  • ušetříte za elektřinu a plyn – díky zaměstnaneckému tarifu pro Vás a další 3 odběrná místa
  • ušetříte díky slevám u partnerských firem
  • odpočinete si v relaxační zóně u fotbálku, šipek, stolního tenisu
  • za doporučení nového kolegy dostanete až 10 000 Kč
  • užijete si firemní akce – třeba teambuilding, vánoční večírek, běžecké soutěže
  • v práci máte k dispozici občerstvení
  • budete pracovat v moderní kanceláři v Paláci Archa (naproti Bílé Labuti) – minutu od tramvaje, 3 minuty z metra, vlaku nebo autobusu

Nástup možný dle dohody. Na vhodného kandidáta rádi počkáme.

Zaujala Vás pozice a Vaše dovednosti odpovídají našemu popisu? Máte chuť se s námi potkat? Pak nám pošlete svůj životopis s motivačním dopisem – stačí kliknout na tlačítko ODPOVĚDĚT.

Pokud bude Váš profil odpovídat našim požadavkům, zařadíme Vás do výběrového řízení. Ozveme se a dohodneme s Vámi termín osobního pohovoru.
V opačném případě Vám děkujeme za zájem o zaměstnání v naší firmě a v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, Vámi poskytnuté údaje po ukončení výběrového řízení skartujeme.