IXPERTA s.r.o.
 
 
 
 
Operátor/-ka Helpdesku (DPČ, brigáda)
Praha, DPČ. Na noční, víkendové a sváteční směny na helpdesku hledáme technicky zaměřenou výpomoc (ideální by byl student nějaké technické VŠ). Naši současní brigádníci nám postupně dostudovávají, a tak za ně hledáme náhradu.

Základem je sběr a zpracování požadavků od našich zákazníků a jejich předání technikům. Někteří z lidí, kteří píší a volají, neumí česky, takže je nutná angličtina.
Práce jako takové je většinu času málo, takže je prostor se tu učit, hrát hry, koukat na filmy,... Jen je nutné rychle a pružně reagovat, když se někdo ozve.

Nutné podmínky:
* Angličtina
* Organizační a komunikační schopnosti
* Uživatelská znalost produktů MS Office
* Základní znalost OS Windows a Linux
* Základní orientace v networkingu
* Ochota učit se novým věcem

Výhodu mají studenti technických škol se zaměřením na IT a účastníci Cisco akademie, příznivnci produktů firmy Atlassian a open source programu Nagios.

Dlouhodobá spolupráce, měsíční rozsah dle domluvy a potřeby (do 80 hodin měsíčně). Hodinová odměna individuálně (samozřejmě dáváme příplatky za noční práci, také záleží na technických znalostech).