CENTRA a.s.
 
 
 
 
Ekonom divize
Rádi do našeho týmu přivítáme analyticky zaměřeného člověka s pečlivým přístupem k práci, schopného řízení a samostatného rozhodování v rámci kompetencí.

CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?

  • analýza profitability obchodních zakázek, kontrola nákladů
  • příprava a aktualizace rozpočtů jednotlivých zakázek vč. sledování hospodaření
  • příprava podkladů pro účetnictví
  • reporting
  • realizace metodických a kontrolních mechanizmů

 

JAKÉ JSOU PŘEDPOKLADY ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA?

  • VOŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • znalost podvojného účetnictví
  • pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
  • organizační a řídící schopnosti
  • ŘP sk. B
  • Nástup IHNED


PROČ PRACOVAT PRÁVĚ PRO NÁS?

  • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
  • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 26 letou profesionální praxí
  • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
  • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
  • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
  • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)
  • k dispozici služební automobil, notebook, mobilní telefon


Využijte šance nastartovat svou kariéru právě u nás. Prostřednictvím tlačítka "Odpovědět" máte příležitost zapojit se do výběrového řízení. Ozveme se Vám.