Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Referent majetkové správy
Domov pro seniory

Požadované dovednosti:

Středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, praktická znalost zatřídění majetku, uživatelská činnost MS Office (Word, Excel, Outlook) zkušenost s prací v programu ACE-EMA a POHODA výhodou. Důslednost, pečlivost, spolehlivost a flexibilita.
Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).
Odpovědnost za inventarizaci a evidenci majetku, jednání a spolupráce s obchodními partnery, vyřizování reklamací, zajišťování likvidace movitého majetku, evidence a vedení skladů, zajišťování dílčích přípravných prací při účetních uzávěrkách, odpovědnost za agendu a smluv a jejich zveřejňování v registru smluv, kontrola účetních dokladů z pohledu zákona č. 320/200 Sb., o finanční kontrole, vedení a odpovědnost za spisovnu ve smyslu spisového a skartačního řádu, atd.