Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Pracovník/ce call centra
T.S.BOHEMIA a.s.

Náplň práce:
- Aktivní prodej stávajícím zákazníkům, vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- Pravidelné vzdělávání o kompletním portfoliu výrobců formou školení zástupců výrobců.
- Aktivní spolupráce s produkt manažery a marketingovým oddělením.
- Odpovídání na základní technické dotazy a připomínky zákazníků.
- Aktivní spolupráce s oddělením technické podpory.

Požadujeme:
- Ukončené SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou, výhodou zaměření IT nebo obchod.
- Pracovitost, spolehlivost, odpovědnost, flexibilita, soutěživost, loajalita, samostatnost.
- Dobré komunikační dovednosti a mít "obchodního ducha".
- Orientace na zákazníka, příjemné vystupování, kvalitní komunikace v českém jazyce.
- Výhodou orientace v oblasti IT, spotřební elektroniky a domácích spotřebičů.
- Trestní bezúhonnost.

Nabízíme:
- Práci v dynamicky se rozvíjející firmě.
- Silné zázemí prosperující ryze české firmy.
- Možnost získání cenných zkušeností a praxe z obchodu, servisu, skladového hospodářství.
- Dobré platové ohodnocení přesahující průměrnou mzdu.
- Kompletní zaškolení na pracovní pozici.
- Prostor pro seberealizaci a prosazení vlastních nápadů.
- Zaměstnanecké slevy na prodávaný sortiment.