Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
Customer Support Associate
Ariba Czech s.r.o.

Požadavky:

  •  Technická orientace
  •  Znalost softwarových aplikací a produktů Ariba
  •  Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
  •  Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
  •  Dobré interpersonální dovednosti
  •  Schopnost rychle řešit problémy
  •  Znalost práce v multikulturním prostředí
  •  Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu


Jazyky

  •  Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou 


Zaměstnanecké výhody: stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání

Praha 5