HyperMedia, a.s.
 
 
 
 
Obchodní manažer/ka - Manažer obchodního týmu
Hledáte výzvu a rádi posouváte věci neustále dopředu? Rádi dosahujete hvězdných výsledků a vymýšlíte neustále nové vychytávky? Chybí vám v současném zaměstnání náplň práce, která má šťávu? Pokud ano, tak chceme právě vás.

Co vás bude čekat, pokud se stanete obchodním manažerem našeho obchodního oddělení? Budete zodpovědní za kontrolu, růst a rozvoj obchodního týmu. Hlavní zodpovědností budou samozřejmě obchodní výsledky vašeho oddělení. Jedná se o klíčovou pozici v managementu, hledáme tedy silně vyzrálou a samostatnou osobnost, která umí věci dotahovat do konce a nemusí být neustále urgována.

Pozice je přímo podřízená výkonnému řediteli, je tedy potřeba umět si obhájit své výsledky, umět argumentovat, přicházet s novými nápady, inovacemi a neustále projekt posouvat.

Určitě nehledáme osobu, která vše odkýve a nedokáže si prosadit své názory a v případě, že se danému oddělení nedaří plnit, tak jen sedí a hledá důvody, proč to nejde, místo způsoby, aby to šlo.

Náplní vaší práce bude:

  • Zodpovědnost za obchodní výsledky vašeho týmu.
  • Vedení, motivace a controlling týmu obchodníků - telesales a i obchodníci v terénu.
  • Rozvoj a rozšíření obchodního oddělení ve spolupráci s personálním oddělením - především regionální obchodníci.
  • Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení - být schopen nastavit procesy, správné fungování....
  • Naplňování obchodní strategie a případné návrhy na změny.
  • Produktový management ve spolupráci s marketingovým oddělením.
  • Kontrola a dohled nad správným vytvářením akcí a to především z obchodního a prodejního hlediska.
  • Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky ve spolupráci s dalšími členy týmu
  • Dohled nad plněním aktivit, hovorů, nastavených plánů u jednotlivých obchodníků.
  • Administrativa spojená s obchodním oddělením.
  • Reporting výkonnému řediteli a úzká spolupráce s ním.

Dovednosti a znalosti, které u nás budete potřebovat:

  • SŠ/VŠ vzdělání.
  • Praxe na manažerské pozici min. 5 let - zkušenost s vedením týmu obchodníků, nastavování procesů...atd.
  • Schopnost vést a motivovat svěřený tým.
  • Orientace na čísla a výborný timemanagement.
  • Pozitivní a dynamickou osobnost.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost prosadit si svůj vlastní názor.
  • Obchodního a týmového ducha, přirozenou autoritu.
  • Analytické myšlení a selský rozum.

Oceníme vás nejen penězi:

  • Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
  • U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
  • Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
  • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvojevlastního obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
  • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu, slevového businessu a internetového marketingu.
  • Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a osobního ohodnocení.
  • Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 42 000,-/rok.
  • Na této pozici je také možnost služebního vozidla, které můžete využívat i k soukromým účelům…notebook a mobilní telefon bereme jako samozřejmost.
  • Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
  • Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.