COOL CREDIT, s.r.o.
 
 
 
 
Office assistant / Coordinator
Jsme COOL CREDIT, s.r.o., ryze česká společnost, která poskytuje klientům rychlý a pohodlný přístup k finančním službám prostřednictvím internetu. Do našeho týmu hledáme nové coolcrediťáky nebo coolcrediťačky na níže uvedenou pozici.

Jak vypadá běžný den na pozici Office assistant v CC?

  • Připravuješ podklady pro účetní, spravuješ faktury
  • Pomáháš HR oddělení, s čímkoliv je potřeba - objednávání na prohlídky, agenda BOZP a PO, správa docházkového systému, práce se sociálními sítěmi..
  • Řešení provozních záležitostí a celkově office management naší kanceláře
  • Asistuješ marketingovému oddělení, např. spravuješ naše webovky přes Wordpress
  • Spoluorganizuješ firemní akce (narozeniny, firemní večírky a teambuildingy..)
  • A spoustu dalších ad hoc úkolů, protože každý den je úplně jiný a rozhodně se nudit nebudeš :)
  • Jsi nepostradatelný článek naší firmy

Ptáš se, proč my?

Budeš mít:

  • motivující mzdu
  • stabilní práci v rostoucí fin-tech firmě
  • moderní kanceláře v samém centru Prahy na Václaváku

Najdeš tu:

  • profesionální přístup ale zároveň přátelský kolektiv
  • firemní akce a večírky
  • Multisport kartičku, sick days
  • občerstvení, ovoce a kafe k dispozici

Co bys měl/a splňovat?

  • Máš maturitu a praxi v administrativě nebo na podobné pozici
  • MS Office a práce v něm ti není cizí
  • Dorozumíš se anglicky
  • Pracuješ samostatně a klidně můžeš být puntičkář ;)
  • Zvládáš multitasking
  • Rád/a pracuješ v týmu a jsi proaktivní