PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Administrátor oddělení podpory letových posádek
Travel Service

Pracovní náplň:

  • Kontrola a schvalování faktur od hotelů a přepravců na oddělení podpory letových posádek
  • Denní telefonická/e-mailová komunikace s hotely a přepravci v anglickém jazyce
  • Práce v MS Excel a interními systémy DMS, AIMS, EFA

Nabízíme:

  • Zázemí největší české soukromé letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
  • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
  • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
  • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
  • 8-hodinová pracovní doba s flexibilním začátkem/koncem
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké výhody

Předpokládaný nástup:

  • ihned, případně dle dohody

Lokalita:

  • Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní/ekonomický obor výhodou - vhodné pro absolventy
  • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy/účetnictví výhodou
  • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/e-mailu, další cizí jazyk vítán
  • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
  • Čistý trestní rejstřík
  • Pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
  • Ochota učit se novým věcem

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.