ACE Consulting, s.r.o.
 
 
 
 
Referent/ka zákaznického centra
Pro našeho významného klienta, nadnárodní výrobně-obchodní společnost se silným postavením na trhu hledáme komunikativního a proaktivního kandidáta/kandidátku.

Co vás čeká:

  • přímá komunikace se zákazníky (email/ telefon/chat), správa firemní e-mailové schránky, evidence vyřízení dotazů;
  • podávání informací o službách a produktech (nejedná se o aktivní volání zákazníkům);
  • příjem a zpracování zákaznických objednávek v SAP;
  • spolupráce s obchodními partnery - předávání informací o jednotlivých zákaznících, přidělování zákaznických čísel, přepojování hovorů;
  • spolupráce s kolegy-obchodníky v terénu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ vzdělání;
  • znalost práce na PC (MS Office uživatelsky).

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • alespoň 1 rok praxe na obdobné pracovní pozici v zákaznickém servisu;
  • znalost AJ výhodou;
  • znalost SAP.

Co vám můžeme nabídnout:

  • kratší pracovní doba (37,5 hodin/týden);
  • 5. týden dovolené navíc;
  • sick days;
  • 13. mzda;
  • prémie;
  • příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění;
  • příspěvek na stravování;
  • zázemí a jistota stabilní a prosperující společnosti.