PRÁCE NA MÍRU
 
 
 
 
Administrátor platebního styku (brigáda i HPP)
COLAS CZ

 

Náplň práce

  • Zajišťování platebního styku - stahování bankovních výpisů, příprava hromadných příkazů za celou společnost včetně účtů sdružení, kontrola podkladů pro zadávání platebních příkazů
  • Vyřizování požadavků dodavatelů ohledně plateb – řešení upomínek
  • Zajišťování administrativních úkonů ve vztahu k bankám – správa podpisových oprávnění, administrativa spojená se zakládáním a vedením běžných účtů
  • Příprava a pravidelné poskytování podkladů bankám
  • Zajišťování administrativy spojené s vystavováním a evidencí bankovních záruk
  • Sledování likvidity a dodržování plánů cash flow
  • Zajišťování administrativy spojené s využíváním platebních karet, správa nastavení v příslušné aplikaci pro obsluhu platebních karet
  • Zajišťování administrativy spojené s pojištěním obchodních pohledávek
  • Spolupráce při zavádění nových bankovních produktů a služeb a jejich vyhodnocování

Požadujeme

  • VŠ ekonomického zaměření (i aktuálně studující 4. ročník výše)
  • Znalost AJ min. B1 – odborné finanční pojmy
  • Zkušenosti s prováděním platebního styku výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič výhodou
  • Znalost práce na PC (MS Office (hlavně Excel, Word) – pokročile)
  • Pečlivost, pracovitost, loajalitu
  • Spolehlivost, důslednost, iniciativu

Nabízíme

  • Možnost spolupráce na DPP/DPČ nebo HPP (absolventi)
  • Různorodou práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
  • Zajímavé mzdové ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb pracovníků jednotlivých oddělení
  • Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, systém Cafeterie, Multisport karta, jazykové kurzy, odměny (roční, pracovní výročí)
  • Možnost nástupu ihned (případně dohodou)