Hugport
 
 
 
 
Tester/ka se zákaznickou podporou
Nepotřebujeme tě k nudnému zvedání telefonů, ale pro příjemnou komunikaci s klienty a testování funkcionalit, na kterých Hugport pracuje. Budeš odpovědná/ý za kvalitu výstupů a vlastní iniciativě klást hranice rozhodně nebudeme.

Ahoj!

Hugport hledá člověka, který nebude jenom zvedat telefony zákazníkům, ale i testovat naše nové funkcionality, ověřovat výstupy a kreativně s námi vymýšlet nové věci.

Musíš být "ajťák", protože od tebe nechceme čistsě jen zapsat zákazníkův problém, ale komplexnější práci s testováním a staneš se zároveň i  plnohodnotným hlasem v týmu.

Budeš:

  • testovat nové funkcionality
  • zkoušet a navrhovat zlepšení současných fíčur/UI (je třeba abys uměl vše proklikat a říct co není OK)
  • odhalovat chyby v aplikacích a webových rozhraních
  • testovat software na nových zařízeních a displejích
  • komunikovat se zákazníky a zapisovat problémy
  • přebírat požadavky ke zpracování 

Potřebujeme, aby si byl:

  • samostatný a perfekcionista
  • zodpovědný za kvalitu testů a ověřené výstupy

Dostaneš prostor pro vlastní iniciativu a navrhování nových moderních přístupu v testování, oceníme to a vítáme. 

Jak to u nás funguje a co ti můžeme nabídnout? 
Nepotrpíme si na clean-desk policy, doopravdy se u nás nenudíme a monotónní prostředí neznáme. Jsme parta lidí, která se navzájem umí bavit i o jiných věcech než jen z IT prostředí a sdílíme spoustu dalších okamžiků. Spolu s šéfem například koukáme na hokej a po obědě hrajeme fotbálek. Káva a čaje jsou u nás naprostou samozřejmostí, stejně tak jako mísy s ovocem a pravidelná páteční pizza. 

Najdeš u nás zajímavou technologii spojující SW a HW, velkou dev-ops výzvu a veselou partu lidí,  která se ráda schází i ve volném čase a 

Jestli jsme tě zaujali a chceš se s námi pobavit o spolupráci, ozvi se, těšíme se na tebe!