CENTRA a.s.
 
 
 
 
SPECIALISTA Správy nemovitostí - komunální sektor
V současné době hledáme do týmu SPECIALISTU SPRÁVY NEMOVITOSTÍ, který se postará o zpracování finančních plánů a rozpočtů, administraci veřejných zakázek, přípravu smluv a objednávek a jiných činností.

CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?

  • administrace podkladů k veřejným zakázkám, příprava projektů
  • tvorba a evidence příkazních smluv, smluv o dílo a objednávek
  • kontrola podkladů pro fakturaci
  • příprava ekonomických podkladů komunálních klientů, finančních plánů, zpracování rozpočtových změn
  • sledování čerpání rozpočtů

JAKÉ JSOU PŘEDPOKLADY ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA?

  • SŠ nejlépe ekonomické zaměření
  • předchozí zkušenosti v oblasti správy nemovitostí alespoň 2 roky
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost řešení problémů
  • proaktivní přístup
  • MS Office - pokročilá znalost Excel
  • Řidičské oprávnění sk. B.

PROČ PRACOVAT PRÁVĚ PRO NÁS?

  • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
  • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 26 letou profesionální praxí
  • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
  • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
  • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
  • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)
  • k dispozici služební automobil, notebook, mobilní telefon


Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím vložte Váš aktuální životopis, ozveme se Vám.