Glomex MS, s.r.o.
 
 
 
 
RECEPČNÍ A TÝMOVÁ ASISTENTKA V JEDNOM
Hledáme kolegyni, která by se stala koordinátorem našeho týmu po stránce chodu kanceláře a podpory. Jsme různorodý tým s velmi přátelskou atmosférou.

Náplň práce

Zajištění chodu recepce:

  • Přijímání a odbavování telefonních hovorů na centrálu
  • Přijímání návštěv a péče o ně
  • Přijímání pošty a zajištění odesílání pošty
  • Back-office agenda
  • Zajištění pracovních pomůcek
  • Koordinace IT technika
  • Péče o kuchyňku, doplňování občerstvení a svačinové dny

 

Koordinace zásilek k jednotlivým projektům:

  • Koordinace přepravy zboží a komunikace s nadnárodními přepravci

Podpora marketingových a zaměstnaneckých aktivit:

  • Ve spolupráci s marketingovým oddělením zajišťování reklamních předmětů, brožur
  • Spoluorganizace veletrhů
  • Ve spolupráci s personálním oddělením zajišťování teambuildingových akcí a vánočních večírků
  • „Hlídání“ narozenin a významných výročí kolegů a organizace dárků

Funkce týmové asistentky:

  • Zajišťování zahraničních cest pro kolegy – letenky, ubytování, pronájem aut
  • Jednoduchá koordinace kolegů – schůzky, školení, další vzdělávací aktivity, společné aktivity
  • Administrativní podpora v rámci týmu

 

Požadujeme

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni podmínkou – písemná i mluvená forma na denní bázi
  • Organizační schopnosti
  • Znalost práce na počítači – Word, Excel, Outlook
  • Chovat se příjemně za každých okolností :) a dokázat povzbudit přepracované kolegy
  • Hledáme někoho, kdo chce víc, než jen vařit kávu :)
  • Oceníme pracovitého člověka, co dokáže přemýšlet
  • Do agendy zaučíme a zapracujeme

 

Nabízíme

  • Práce ve stabilní společnosti
  • V případě osobní motivace a využití potenciálu možnost růstu do projektové pozice
  • Po zapracování systém benefitů
  • Místo výkonu práce Praha 10
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Práce je vhodná i pro absolventy