PRÁCE PRO STUDENTY
 
 
 
 
Specialista zákaznického servisu - anglická linka
Vodafone Czech Republic a.s.

Co u nás budete dělat

Až Vás vybavíme vším, co je k této práci potřeba, začnete:

  • Starat se o požadavky našich zákazníků s maximální péčí
  • Řešit přání našich zákazníků hlavně po telefonu, občas i písemně (ale to spíše s kolegy)
  • Informovat zákazníky o všech novinkách, produktech a službách
  • Administrativu kolem zpracování požadavků zákazník v systému
  • Některé požadavky jsou v anglickém jazyce, budeme rádi pokud máte uživatelskou znalost

Co od vás očekáváme?

  • Ukončené středoškolské vzdělání – maturita, výuční list
  • Pokročilá angličtina je nutností - okolo 25% hovorů jsou s anglicky mluvícími zákazníky
  • Vstřícný přístup, zodpovědnost a důslednost
  • Zájem načerpat nové vědomosti
  • Uživatelskou znalost práce s PC, a to alespoň základně (Word, Excel, Outlook, internet)

A toto vám nabízíme:

  • Pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8:00 - 17:00
  • Pěkné peníze, s prázdnou neodejdete
  • Proplacené zaškolení a po té průběžné vzdělání
  • Umíme i tzv. „home office“ - kancelář z domu, když je dosažena potřebná samostatnost a k tomu náš laptop
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí, kantýna, relaxační zóna, vlastní parčík za budovou
  • Soutěže, kde se získávají zajímavé cena a odměny
  • 5 týdnů dovolené a 3 tzv. „sick days“

A navíc benefity, které stojí za to:

  • Mobilní telefon s možností obměny každé dva roky
  • Neomezený tarif na služby Vodafone se slušnou dávkou dat 32 GB
  • Bezkonkurečně slevy na služby Vodafone pro Vaší rodinu a známé
  • Benefitní body na cestování, sport, kulturu, zábavu a spoustu dalších možností
  • Volno pro novopečené tatínky
  • Firemní parkoviště pro auta a oplocené uzamykatelné pro kola
  • Originální firemní akce, třeba s koncerty populárních skupin
  • Proplácíme i den práce pro neziskovou organizaci