PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
TRAINEE PROJEKŤÁK PRO ŘÍZENÍ ZMĚN
T-Mobile Czech Republic a.s.

Jako Trainee budeš součástí týmu Customer Care, který pracuje na tom, aby všechny procesy směrem od zákazníka do firmy byly plynulé a v souladu s ostatními odděleními. Dostaneš šanci pracovat na projektu, který bude popisovat proces schvalování a archivaci vzoru smluv s našimi zákazníky. Ze začátku možná pro tebe bude výzvou zorientovat se v procesech naší firmy. Po ruce ti však vždycky bude jeden z tvých mentorů.

Co tě u nás čeká:

- zjistíš, jak fungují ve firmě procesy, aby zákazník dostal to, co si objednal
- vyzkoušíš si řídit změnu procesu tím, že nejdřív celý problém zanalyzuješ, pak navrhneš koncepci, jak by mohl nový proces vypadat a na konci vše popíšeš tak, aby se tím mohli řídit ostatní kolegové ve firmě.
- poznáš naší firmu fakt na morek kosti, budeš spolupracovat s produktovými manažery, testery, zástupci z marketingu a právního oddělení a dalšími

Práce u nás ti půjde od ruky když:

- jsi systematický člověk, kterému nic neunikne,
- se nebojíš zeptat a vždy hledáš win win řešení,
- umíš pracovat samostatně a rád se učíš novým věcem,
- ti porozumění anglickým textům nedělá problémy, čerpat informace budeš hlavně z anglicky psaných dokumentací,
- máš zkušenosti s administrativní prací,
- jsi student/tka VŠ nebo čerstvý absolvent/ka, který/á má silný prozákaznický přístup, nebojí se rychlého prostředí změn a zapadne do naší party.

Na oplátku ti nabízíme:

- možnost, učit se 6 - 9 měsíců od expertů na Customer Care
- flexibilní pracovní dobu (max. 20 hod týdně) s možností home office
- mzdu, počítač (pokud chceš, můžeš použít i svůj)
- zaměstnanecký tarif za hubičku
- možnost účastnit se interních školení, vzdělávání a také firemních večírků a teambuildingů