PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Pracovník zákaznického servisu
JACOBS DOUWE EGBERTS CZ s.r.o.

Co vás čeká:

  • V tomto oddělení pracují v kanceláři specialisti technické podpory a koordinují práci servisních techniků, kteří přímo u zákazníků instalují, kontrolují a spravují naše kávovary. Jako člen tohoto týmu budete připravovat podklady pro techniky a pro fakturaci a přijímat telefonáty se servisními požadavky od zákazníků.

 

Mezi vaše hlavní úkoly bude patřit:

  • Zpracování dokladů (servisních listů) v SAP včetně fakturace
  • Zakládání dokladů do složek/šanonů
  • Příjem servisních požadavků od zákazníků jako zástup

 

Co očekáváme od vhodných kandidátů:

  • Samostatnost
  • Pečlivost
  • Spolehlivost
  • Dobré komunikační dovednosti - po telefonu se zákazníky a interně s kolegy
  • Výhodou bude, pokud budete umět pracovat se systémem SAP.

 

Co vám můžeme nabídnout:

  • Dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek - DPČ na 20 hodin týdně s flexibilním rozvržením.
  • Příležitost získat zkušenosti v oblasti zákaznického servisu.
  • Získat praxi v mezinárodní FMCG společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
  • Praha – Smíchov