PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Operátor zákaznické linky
Vodafone Czech Republic a.s.

Co u nás budete dělat?

  • Přijímat příchozí hovory a komunikovat se zákazníky
  • Řešit požadavky s klienty (informace o platbách a fakturách, dotazy a změny ohledně služeb, atd.)
  • Zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně vhodná řešení
  • Pracovat s PC (práce s interní databází)

 

Jaké znalosti a dovednosti od vás potřebujeme?

  • Komunikativnost, dobré vyjadřovací schopnosti
  • Dobrou znalost práce na počítači
  • Časovou flexibilitu (směny v rozmezí Po - Ne, 6:00 – 23:00 hod)
  • Odolnost vůči stresu
  • Zkušenost na call centru výhodou, nikoli podmínkou

 

A toto vám nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání v rostoucí mezinárodní společnosti
  • Stabilitu, jistotu a férové podmínky
  • Skvělý kolektiv
  • Pracovní smlouvu na HPP na plný i zkrácený úvazek
  • Motivující mzdové ohodnocení (fixní mzda + prémie + bonusy)
  • Stravenky v hodnotě 80 Kč ihned od nástupu
  • Výrazně zlevněné volání - neomezené volání, sms a 30 GB dat za 88 Kč
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, čaj na pracovišti zdarma, týmové a firemní akce atd.)
  • Možnost osobnostního i kariérního rozvoje (vstupní školení a navazující tréninky)
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy
  • Nástup dle domluvy