PRÁCE PRO STUDENTY
 
 
 
 
TRAINEE - Zákaznické služby
innogy Česká republika, a.s.

Co Vás v rámci trainee programu u nás čeká?

  • získáte přehled o analýzách a reportingu prodejních a retenčních procesů a budete mít prostor pro vlastní návrhy jak tyto reporty upravit
  • spolu s vedoucími týmu budete pracovat na rozvoji zaměstnanců a zlepšování výkonu celého oddělení
  • osvojíte si základní manažerské dovednosti, jako jsou podávání zpětné vazby, vedení schůzek či prezentační dovednosti, seznámíte se i s facilitacemi a tréninkem
  • budete mít možnost podílet se na přípravě a zavádění obchodních novinek

Koho hledáme?

  • studenta/studentku posledního ročníku nebo čerstvého absolventa/čerstvou absolventku VŠ, který/která se chce osobně angažovat na chodu prodejního a retenčního oddělení, má zájem o oblast rozvoje, vzdělávání a performance managementu
  • extrovertního a komunikativního člověka, který rád vystupuje před lidmi a umí dobře navazovat vztahy
  • ambiciózního a aktivního člověka s pozitivním vztahem k zákaznickým službám, který se chce učit nové věci
  • člověka, kterého baví práce s čísly (reporty a analýzy)
  • někoho, kdo nemá problém komunikovat v angličtině

Na co se u nás můžete těšit?

  • na možnost seznámit se se zákaznickými službami na front office, blíže nahlédnete do prodejních a retenčních procesů
  • na šéfa, který Vám bude osobním mentorem a zároveň si rád poslechne Vaše připomínky a nápady
  • na rotace – v rámci trainee programu se podíváte i do dalších oddělení (např. na kontaktní a zákaznická centra, oddělení interního tréninku)
  • na vzdělávání, a to například na školení vyjednávání, argumentace, projektového řízení aj., a další společné akce s ostatními trainees
  • na plný pracovní úvazek (smlouva na 1 rok s možností prodloužení) se všemi benefity (25 dní dovolené, 27 000 Kč na volnočasové aktivity či jazykovou výuku, až 5 dní osobního volna a spoustu dalších)