PRÁCE PRO STUDENTY
 
 
 
 
Administrativní podpora pro oblast pojištění
Československá obchodní banka, a. s.

Jaký je náš tým a co Vás čeká?

V našem administrativním týmu zpracováváme dokumentaci v oblasti životního a zdravotního pojištění, jako jsou například žádosti, roční aktualizace, ale i jiné dokumenty. Během pracovního dne tak budete:

  • zpracovávat přijaté dokumenty v interních systémech
  • vyhledávat informace a kompletovat dokumenty z různých zdrojů
  • přiřazovat naskenované lékařské dokumenty
  • kontrolovat údaje na pojistných smlouvách a dalších pojistných dokumentech
  • komunikovat jak v týmu, tak i v rámci celé společnosti – i v angličtině a to hlavně e-mailem

 

Koho hledáme?

Obecně hledáme fajn kolegu, který:

  • má středoškolské, vyšší odborné, ale klidně i vysokoškolské vzdělání
  • je schopen komunikovat v angličtině (převážně e-mailem) a nebojí se pracovat s anglickými dokumenty
  • umí pracovat na PC – zejména vítáme znalost MS Office (Excel, Outlook)
  • je zodpovědný, pozorný na detail a pečlivý

 

A co nabízíme?

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • jazykové kurzy v prostorách společnosti (angličtina, holandština, čeština pro cizince)
  • jedinečná firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...